بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب
بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب و آدرس rezamirab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هرچی بشه به یادتم توبادوبارون تگرگ

هرچی بشه  کنارتم هرچی بشه به غیره مرگ

توهم بگوکه بامنی..نگوکه وواسه من کمی

هرچی بشه کنارتم هرچی بشه کنارمی

هرچی که بشه دست ازچشات برنمیدارم اخه تورومن بیشترازحددوست دارم

قوله من قوله تنهات نمیذارم

ازاین که من کنارتم بگوکه حست چیه

بگودوسم داری بگوکه حست عالیه

درسته قلبه توزام یه وقتایی سردشدولی بدون عاشقت کنارتومردشد

هرچی که بشه دست ازچشات برنمیدارم اخه تورومن بیشترازحددوست دارم

قوله من قوله تنهات نمیذارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 اسفند 1396برچسب:, ] [ 18:3 ] [ مانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیداین وبلاگ بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب هستش خواننده ی پاپ!پیشنهادمیکنم حتمااهنگاشوگوش بدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 7010
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

.

جاوا اسكریپت

.